2010. március 10.

kettőspontaposztrófjobbzárójel.

Hali.


"Egyedül gubbasztok egy padon és próbálom zenébe fojtani a sírást." ( a zene sok mindent elfeledtet )
Köbö. ez volt ma minden szünetben. Angol után Whaní megmentett. és kicsit felvidított és Gábor is nem is kicsit. <3
Kb. 7 ember van akiben megbízhatok mostmár. érzem és tudom. régen több mint 20-25 volt. nem tudom mi változott. lehet hogy én változtam sőt valószínű, de annyit biztos nem hogy mindenki megutáljon. az emberek változnak de nem ennyit. áhh. igazából már nem érdekel az osztályom.nagyrésze. régen tényleg imádtam ide járni, de már jobban érzem magam egyedül vagy velük--->
Wancsu,Ágóh,Öcsii,Waníí,Judit,Flóra és Gábor. és talán még LH.. vele is most kaptam össze nemrég. de ma beszéltem vele :) és szent a béke :P

BFF---> csak Melcsi.. már nem érzem BFF-nek igazán. és ez szörnyű. nagyon szeretem,de az hogy követi a fiúkat és észre sem veszi hogy ezzel megbánt. és akármit mondok neki visszahallom nem marad meg benne és így már nem merek neki elmondani szinte semmit. szval nagyon jó. azt érzem hogy nélküle már tényleg áhh. haggyuk :(
szeretném ha olyan lenne minden mint akár 4-5 hónappal ezelőtt. :( de azt hiszem ez már lehetetlen. ezvan. megszokom már.

Wancsu.annyira szeretlek. és szörnyen hiányzol :( tényleg 10000x köszönök mindent.

Ágóh. istenem a legjobb beszélgetőpartner a Világegyetemben. imádlak. <3

Judit,Flóra köszönöm hogy meghallgattok :) és nem hagytok egyedül. : D

Gábor. nagyon szeretlek. <3

Waníí köszönöm hogy felvidítottál :)


Nem gondoltam, hogy blogon keresztül fogok így *siránkozni* de vhogy így jobban érzem magam..hogy leírhatom. ha többen szánalmasnak tartotok *nemérdekel* de tényleg. ez van.


KÖszönöm mindenkinek. <3

Pápá.
MollyBubble. xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése