2010. március 22.

*Sátorozás a járdán, avagy miért nem jó betegnek lenni*

Hejhóó ^^


őő.. Beteg vagyok. nos igen ritkán vagyok de ez egy ilyen alkalom. szval hnap nem megyek Suliba (Y) (N) De szerdán szeretnék.. xD ilyet sem mondtam még.
Amúgy.. a napom egész jó volt olyan átlagos. A percenkénti orrfújást leszámítva xD de kell olyat is. szval a kedvem még mindig pöpec.. : D Bár tesi órán a tanár kicsit ideges volt mondhatnám úgy is xD Mindenkivel ordibált. van így.



Öcsii. visszakapod még. xD ne viccelődj nekem életfontosságú dolgokkal xD Dilis vaaaagy ^^ <3


Wancsu. hol vagy?? élsz még?? : O nagyon nagyon régen beszéltünk. : ( hiányzol. : ( remélem jól vagy. : )


BFF. annyira jó hogy mégsem vesztünk össze csak azt hittem xD <3 ^^ wááá xD


Gábor. <3 szeretlek. : (


Waníí te mindig felvidítasz : D


Ének óra <3 höh. : D

Mert Annoying Orange <3



Na pápá. : D


Much Love.

MollyBubble. xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése