2010. március 24.

* A tévhit, avagy az orvosok mindig mást mondanak*

Halihóó ^^


Mégis itthon. áá őrület. 2 nap alatt aludtam összesen 26 órát. *.* olyan hiperaktív vagyok. tiszta jó. mondjuk a hangom még mindig nem a régi. kicsit olyan mintha egy elefánt ormányán ülnének. pöff. ez van.
De hnap. be kell mennem a EuroExam izékére. :/ alig várom. (Y) (N)


Amúgy jó kedvem van.xD főleg tnapi miatt. Ymola mindig felvidít. höh. ^^ úgy szeretleek. kár hogy nem tudtam le menni. : ( és köszi. megint xD


Már megint olyan baromságokat álmodok.. kész röhej-.-" Most azt, hogy a kabátok uralomra tőrtek és bekebeleztek mindenkit. pöff. *félelmetes volt*


Na jó. ezt már rég láttam de ez kész. xD ez beteg. xD

http://www.youtube.com/watch?v=m6cMutMg-tE&feature=channel



Shaneee <3 : D




Gábor. sosem szerettem ennyire valakit. <3 imádlaak. ^^ *és az nem kéz fogás volt hanem csak megnézte mekkora a kezem* : D ésés Boldog Névnapoot. xD mégha nem is tudod hogy ma van :P


Öcsii.Kaktuszom <3


Köszönöm a rendszeres olvasókat :D

BFF, Wancsu,Tiky, Ágó, Fátin, Szanten, Promalacka, GumííMacíí, Flóra, Judit, Waníí stbstb. áá hiányoztok xD <3<3


Közvélemény kutatás:
-Ki? Mit? szokott csinálni otthon ha beteg?
-Hány órát alszik?
-Hiányzik az iskola akkor?
Várom a válaszokat xD



Na pápá.


Much love, Peace


MollyBubble. xX

3 megjegyzés:

  1. Ha minden igaz ez egy közvélemény kutatás magyarul:ha ezt kitörlöd a szememben csak egy olyan dolog leszel amivel én törlök dolgokat.Válaszaim:

    Én
    Aludni,sokat
    Picit

    VálaszTörlés
  2. Nezzuk, foleg aludni XD
    De emellet TV-t bamulni vagy azon gondolkozni hogy az iskolaban mit csinalnak aaaa orult vok tom xD
    Egyb. a suli a baratok miatt hianyzik nekem legalabbis ^^
    Pusziii <3

    VálaszTörlés
  3. Nem a suli hiányzik hanem vki más:P:$ és alszok és tvzek chatelek h megtudjam mi történt a suliban pletyiii xD meg punnyadok:D

    VálaszTörlés