2010. április 13.

*Félreértések eredménye, avagy milyen sírni öcsiim vállán*





Hello




A mai nap első fele.. kész botrány volt. Sírtam meg minden bajom volt.Mérges voltam nagyon..de 
Az utolsó pillanatban fordult a kocka :D annyira örülök <3 
Tiky még elszámolok veled.. azt még nem felejtettem el.. de amúgy nagyon köszönöm <3
Szval így a mai nap elég változatos volt.. wíí nagyszünet jó volt :D Imádok *verekedni*.. xD 


Flóra istenem a tegnapiért annyira hálás vagyok. Tényleg nagyon köszönöm amit mondtál. el is érzékenyültem rajta. Nagyon szeretlek :) annyira jó hogy van aki így lát engem :) és köszönöm a bíztatást. amit mondtál ma beigazolódott :$


Bff. jobbulást. már szörnyen nagyon hiányzol :/


LH-m :/ sajnálom. most nem akarom itt kifejteni. :/ de azért hugodért bármikor elmegyek veled :D <3


Ágóóm rég beszéltünk egy jót. írj rám ha tudsz ;)


GumííMacíím jobbulást :/ Hiányzol :/


:$ Szeretleeek.(L) megint. :)




Annyira szép szám <3 és milyen igaz rám :$















Ez az eső már az agyamra megy. nem lehet hintázni meg sétálni meg szar kedvem is lesz.. :/ *fúúnagyonkáromkodhatnékomvanmiatta* :@






Najó mára ennyi. tudom nem sok.. de most ennyire telik :)




Much Love




MollyBubble. xX








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése