2010. április 27.

*Nincs ki őszintén átölel.*

Most bunkó leszek és nem köszönök. :'(


Nem tudok nevetni. Nem tudok önfeledten mosolyogni. Képtelen vagyok rá.Túl sok rossz történt körülöttem.. Fáj. Hiányzik. Hiányzik a bolgodság. Egyszerűen eltűnt. Igaz, néha felnevetek, de az nem őszinte.. Nem tudok őszintén mosolyogni. Próbáltam felejteni,lezárni a múltat, de valami apró emlék,pillanat, mozdulat mindig eszembe jutatta azokat a perceket amikor még tudtam nevetni. Már nem hazudhatok magamnak.Nem mondhatom azt, hogy majd minden rendbe jön idővel. Mert nem fog. Én is hibás vagyok. Nem kellett volna hagynom, hogy ez mind megtörténjen. De csak nyugtattam magam azzal, hogy ez csak egy álom.Egy nagyon rossz álom. De aztán rájöttem, hogy ez nagyon is valóság.De akkor már késő volt.Rossz útra tévedtem. Talán van egy ösvény amin letérhetek. Mindig van. Lehet, hogy nem a legjobb út, de biztos jobb lesz mint amin most járok.
Inkább könnyeimbe burkózom,felidézem a szép pillanatokat és megpróbálok arcomra egy halvány mosolyt csalni és arra gondolni, hogy jó hogy megtörtént, de egyszer minden jónak vége lesz. Feledni nem tudok.  Minden emlékem jó emlék lesz és a fejemben írt könyvbe bekerülnek és örökre ott maradnak.Majd később elnevetem rajtuk magam, de most csak sírni tudok mert már nem lesznek ilyen emlékek.Ő volt az egyetlen menedékem. Boldog voltam mellette.Mióta nincs mellettem elvesztem.Nem tudom mihez kezdjek.Ha ő nincs én sem vagyok :/ Eltűnt. Elmerűlt.Elveszett.Elvesztettem...
Úgylátszik a boldogság nem tart örökké. Pedig azt hittem most minden rendbe lesz, de csak egyre jobban gyűlik minden negatív. Eleinte észre sem vettem, vagy csak nem akartam észre venni...



Waní Péntek. jó lesz <3

Tiky. szintén péntek <3 köszönök mindent.

Imoláám. hnap vagy csüt tali <3

Öcsim. sajnálom, hogy ilyen voltam.. de tudod.. hnap *ölel <3

Balázs. tnap. Oson..Szimat..Fél.. x'D Szeretlekbolond <3

Gábor. saját magad irányítsd ne más téged.. :/ énszeretlek akármi lesz.. <3

GumííMacíím. annyira szeretlek én itt leszek neked mindig <3


Annyira szép. Most ez tükröz leginkább.:'(


Örülök, hogy elolvastad :)

Bye.

Molly. xX

2 megjegyzés:

  1. áh télleg nincs aki őszintén átölel.. egy évvel ezelőtt mit csináltam?? annál őszintébb ölelés nincs

    VálaszTörlés
  2. Mindent túl komolyan veszel .. ez csak egy dal szöveg.. amit szeretek és gondoltam ezt adom címnek..demind1.
    miért veszel mindent magadra?.. nemkéne.. előbb kérdezz meg engem :/ és ne fordítsd el a valóságot..

    VálaszTörlés