2010. április 16.

*Röviden,tömören*







Halihóó :)


Összevéve nem volt rossz nap,sőt :) 5 óránk volt. Kemény 6-an voltunk az osztályba.. mindenki húzott Pécsre -.-
Kémia óra nagy volt (Y) xD a tanár kikészült.. és a Tesi :) wáá zene hallgatás/tollasozás pöpec volt :D
Szval a Suli ahhoz képest mint szokott egész jó volt.
Aztán Waníval kimentünk sétálni.. helyesbítek inkább buszozni jó messzire.. :) Meki(L) szval utána kimentünk sétálni esőbe *félszemélyes* esernyővel. de jó volt.. lehet, hogy nem nevettünk annyit mint az őrültek, de jól esett.beszélgettünk :) Aztáán elmentem BFF-hez :D nagyon jó volt látni meg beszélni :)


FuraaFejű <3 xD

Gábor. :/ jobbulást. Szeretlek.(L)

Megőrülööök. Mindenkii beteg lesz.. márcsak én hiányzom.. BFF,Flóra,Öcsii,Lauren,Gábor.. hát ez kész.. :/

Ymola sajnálom. :/

FiFi. alig várom a holnapot <3 remélem nem lesz tornádó vagy égzengés *.*

és igen.. ahogy a címből is látszik rövidre fogtam.. szörnyen lefáradtam talán sok volt a mai nap.. vagy én is beteg leszek. :O :)

Hátszóval. Gúdnájt <3

Much Love.


MollyBubble. Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése