2010. május 30.

I can't get your smile off my mind. :(




Kukk.




Valamiért most fáj. Szeretném, ha újra azt érezném, amit tegnap. Úgy, hogy ne fájjon. Nem akarom már. hogy fájjon. Inkább nevetni akarok mindenen. Minden emléken és képen. Szeretnék már rá nézni minden rossz érzés nélkül. Szeretnék köszönni neki minden rezdülés nélkül. Szeretnék újra vele lenni minden rossz emléket elfeledve.
Felejteni akarok és nem szenvedni. Nem őt, hanem a rosszat elfeledni. Ő nem rossz. Nem tudnék mást ölelni, amíg ő emészti szívem kis darabjait. Képtelen lennék más karjaiban nevetni. Néha akaratom ellenére is elő bújnak emlékeim. Sajnos ismét könnyek kíséretében. Megint rossz érzés. Szemében erősnek mutatom magam és ő nem tudja, hogy a sötétben könnyekbe burkolózom szinte minden nap. Éjszaka álmaimban is felbukkan és mikor reggel felébredek szembesülök az igazsággal. Azon a napon már nem merek szemébe nézni. Hogy ismét emésztem-e magam?! Nem hiszem. Inkább nosztalgiázom. Nem szabadna, mert ismét előjön az a személy belőlem, aki nem én vagyok.De nem tudom megállítani. Most ennek kell történnie. Így kell élnem a mindennapjaimat. Holnap talán megváltozik minden. Talán visszatér minden a régi kerékvágásba. Talán már karjaiban élvezhetem a perceket.Talán újra ismétlődnek majd emlékeim. Most ez a legnagyobb kívánságom. Bolond kérés, de ettől lennék most a legboldogabbEzt szeretném most. Addig nem leszek nyugodt,míg meg nem kapom. Ennyire soha nem akartam semmit. Akaratom nagyon erős. Az akarat egy felsőbb rendű erő. Tulajdonképpen az irányítja mindennapjainkat. Ha nagyon el akarunk érni valamit
és koncentrálunk rá az biztos, hogy miénk lesz. Erősnek kell lenni és magabiztosnak. Sok önbizalom kell hozzá. De az akarat egyben egy gonosz erő is. Mert irányít minket és, ha elérjünk célunkat még többet és többet akarunk.


Tegnap este..hát mit ne mondjak nagyon rossz volt. Én, ha valakit szeretek, akár fiú, akár barát, akárki, én megvédem és kitartok mellette. Gyűlölöm, ha valaki a barátaimat bántja főleg, ha az esetleg a legjobb barátom.
Van egy igen kedves barátom, akivel már lassan 2 éve nagyon jóba vagyok. Voltak veszekedések, de ami tegnap és az utóbbi napokban történt az szörnyű volt. Csalódtam nagyon, mert bíztam benne és szerettem mint embert és egyszer csak, azt éreztem, hogy egyre jobban utál és közömbös leszek neki. Nem értettem miért, mert tudomásom szerint nem tettem semmit ellene. Nem beszélt velem, nem köszönt és talán okát még ő sem tudta.
Sajnálom, hogy ez így történt, de most örülök, hogy újra kibékültem vele talán már végleg ebben az állapotban leszünk és nem lesz több konfliktus. Igazán örülök, mert már kicsit hiányzott. :) (remélem tudja ki az.)




Hullámzó. Mással nem is nagyon tudnám jellemezni hangulatom, ebben a helyzetben. Olyan vagyok mint az időjárás a napokban. Reggel süt a nap, meleg van és legszívesebben napfürdőznél.
De este jön a vihar, az eső, az ég szakadás és a reggeli öröm, napsütés, komor sötétségre vált. A madár csicsergést leváltja a fülsiketítő dörgés és a vakító villámlás. Bennem ugyanez játszódik le nap mint nap. Minden dörrenés fájdalmat okoz, minden villám egyszer-egyszer belehasít szívembe.


Sun through the glass (L)




Napá.(L)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése