2010. május 9.

Rózsaszín festék(L)



Jézusatyaegesuram (L)


Ma jézusom. Ilyen jó napom is rég volt x'D szakadook
Először Fifivel találkoztam vettünk gumicukroot <3  Aztán jött Waní és mentünk Árkádhoz ott Marcit felvettük (L)Utána irány vissza xD Villamoson szakadtunk. nem nézett senki hülyének dehogyis :D 
Mint akik szívtak köbö. Nekem jött a levél. és röhög. lefröcskölt a pocsolyában lévő vízzel. A hülyeség nagyon terjed így köztünk.. :) 
És akkor jött Lauren meg Ágóm <3 Jaaj 2 év után de jó volt látni (L) nem néztetek bolondnak. dehogyis :)
Kerestünk Wc-t, de végül maradt a bokor mert senkinél nem volt pénz Wc-t venni -.- :D és igen megint volt Tubi or not tubi? :)))
Lauren---> GumííMacíí---> Gumínő---> Gumíló--> Gumíkacsaa (L) megvan a neve a gyereknek xD
Megvan a 3 Böffff (L) Waní,Gumíkacsa,Molly <3 :D:D és akkor csöveztünk a fűben. :D
Miért süt a nap? ne süss mert hívom a felhőt -.- ez beteeg xD
Meg Szijá Sányikáá xD Meg Gábikáá :D
Találtunk rózsaszín festéket és festettünk szépeket. (elég irónikus volt? xD)
WaníBubble. BubbleTesóm <3 
GumíKacsa bebúrtad a karkötőm (L) jááj de szeretleek te ott festékes cipőbe tee xD
Elrabolták a szívem--> búróspöc xD
Szval ez a nap nagyon kész volt :D ennyit még nem röhögtem. a péntek ehhez képest 0 volt :D




Ymola<3 reggel picit beszéltünk végre. :) már hiányzol :/


Ágó olyan jó volt látni :D végree (L) deszeretlekistenem (L)






Nevetés közben megláttalak. Te csak meredtél rám én visszanéztem, majd elhajtottál én meg a mosolyom mellett könnyeimmel küszködtem, mert nem akartam, hogy elmenj, de te ott hagytál. Majd egy suhintásra eltűnt minden könny az arcomon és megpróbáltam elfelejteni azt a pillanatot.. :/




Napápá. <3




Mollyvoltam xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése