2010. június 12.

Sweetest Goodbye. (L)





Hello. (:



Most kezdhetném úgy, hogy mindenki nagyon fog hiányozni és örülök, hogy ennyi embert megismertem. Ez mind igaz is lenne, de valójában más érzések is kavarodnak bennem. Amikor ma reggel felkeltem csak arra tudtam gondolni, hogy szeptemberben már más padokban kezdem az évet, teljesen idegen emberekkel. Eleinte a ’kihívás’ szó lebegett szemem előtt, aztán újra a ’pánik’ és a ’hiány’. A tegnapi nap nagyon nagy hatással volt rám. Ballagás nekem könnyek közt zajlott, míg az esti bankett csak nevetéssel és bolondkodással.
Sajnálom, hogy ilyen összejövetelt csak most szerveztünk, mert ez a legjobb módja egy közösség összehozására. Fel sem tűnt, hogy tulajdonképpen tanárainkkal vacsoráztunk, hiszen teljesen el tudtak vegyülni a gyerekek közt és ugyanúgy tudtunk velük beszélni, mint akárki mással. Ami nagyon megható, hogy pedagógusaink ennyire megszeretnek minket, pedig teljesen idegen emberekként jöttünk az iskolába. Azért gondoljunk bele.. szerintem őket többet látjuk 8év alatt, mint akármelyik családtagunkat.
Összegezve a bankett számomra sokat jelentett és fenomenális volt. Azt a sok sütit eleinte evésre használtuk, majd már csak dobálásra. Meg amikor kiszöktünk nézni a csillagos eget és sikítoztunk,mint a hülyék. Pezsgő ivásról nem is beszélve. Na meg amikor felpörögtem és nem ismertek rám. Valami elképesztő volt és szerintem nem csak én vagyok ezen a véleményen. (:


Nagyon köszönöm a csokrot Ymola és azt a bizonyos papírt. Nagyon megleptél vele. Szörnyen imádlak :’( (L)

Vanessza szintén köszönöm a csokrot (L) ami rajta volt masni tökéletes a hajamba (:


Akiknek a legnagyobb köszönettel tartozom, azért mert eljöttek vidékről csak a ballagásomra azok a Nagyszüleim. Nagyon meghatódtam és boldoggá tettek. Hálás vagyok. Szeretlek titeket.


Aki viszont a legnagyobb meglepetést okozta az Heni. Nagyon régen beszéltem már vele, de az, amibe belesegített számomra a legnagyobb ajándék volt. Nagyon köszönöm neked is és Édesapának is. (L)


Őszintén köszönök mindenkinek minden kedvességet. Nagyon szeretlek titeket. (L) Örök emlék. (:


(L)











Napá.(L)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése