2010. július 9.

Girls just wanna have fun :)





Respect(Y)


igenigenigen. nagyon jó nap :) Eleinte úgy indult, hogy semmi nem lesz a mai napból és ismét itthon punyulok, de ez a nap felénél megváltozott. Hirtelen fontos ember lettem és folyamatosan jöttek a hívások, hogy ráérek-e ma. Végül Márkkal, Tomival és BFF-fel mentünk el. Rég éreztem ilyen jól magam, de komolyan. Lehet, hogy nem látszott rajtam, de jó volt. Mennyit bénáztunka pipával. (Y) Haza menetelkor meg találkoztunk Ymolával. Jesszusom mennyire örültem. Igaz én mindig örülök, ha meglátom, de most kifejezetten. Aztán BFF-fel még sétáltunk egy keveset. Ilyen bolondok is rég voltunk. Mint a részegek úristen. Énekeltünk, táncikoltunk, nevetgéltünk. Istenem de rég volt ilyen.
Mekkorát szakadtam: Bolognese+Ő+terepjáró (Y) összhang befigyel :D
Röviden ennyi. reménykedem, hogy holnap is hasonlóan jó napom lesz :)


Jobb, mint az eredeti :)




Napáávan.



Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése