2010. július 20.

Together.





HELLO.


Annyira jó nap volt. Melcsivel kicsit többet baromkodtunk a kelleténél azért ezt valljuk be. Az a Macimacimacimaci meg szopósnagyúr nagyon ott volt és az a *besírós* videó nagyon kész. Régen voltunk ennyire hülyék.
Éppen bubléztunk mikor szembe velünk jött egy emberi lény. Eleinte figyelmen kívül hagytam aztán egyre jobban kezdett érdekelni és rájöttem, hogy LAUREN jön felénk. Azt hittem ott lesz *beszabehu*- ez sem az én számból hangzik el-  nem hittem a szememnek, mert ő ugyebár Budán tartózkodik és nem veszi fel a telefont. De annyira örültem. Köszönöm, hogy eljöttél. Nagyon nagy öröm volt. :)
Elvesztettem Phineast. szegény :'(  ott árválkodott a fűben.
egy pár elkapott mondtad hülyén jött ki: -ez a nő talán nem véletlenül botlott bele Istenbe. odabaszott. kicsit surranni kellett és menekülni előlük. Önbizalom növelők a garázsoknál. fúúj szörnyen hányinger keltőek : |
az a gyerek bunkó volt. nem köszönt vissza. hát ilyet :  D
Egyszóval nagyonnagyon jó nap volt azzal a két emberrel tölthettem, akik most a legközelebb állnak hozzám, mint barátok. Köszönöm :' )


Aludjatok jól álmondjatok szépeket meg hasonlók :) 


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése