2010. augusztus 1.

Full of happiness?

Hey.






-... Minden összejött. Minden sikerül. Azt hiszem meg van mindenem, amire eddig szükségem volt. Tényleg mindennap átjár a boldogság hulláma. Jobbnál jobb napjaim vannak. De valamiért mégsem vagyok teljesen örömteli. Legalábbis addig nem míg a barátaim nem lesznek azok. Szeretném őket is mosolyogni látni, nem csak önzően a saját örömömnek örülni. Akkor lesz őszinte a mosolyom, ha a barátaimnak is az. Velük együtt vagyok teljes. Szeretnék nekik segíteni. Csak nem tudom hogyan csináljam. Eddig ők segítettek nekem átvészelni a legszörnyűbb időszakomat. Most rajtam a sor. Amit akkor kaptam, most vissza kell adnom. Ez a feladatom és ha elvégeztem végre nem csak én leszek boldog teljesen, hanem a számomra legfontosabb emberek is...-






Molly.xX



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése