2010. augusztus 27.

noname.

Hey. 



Miután megérkeztünk a gomba sok ezer fajával teli táborhelyre, megcsináltuk egyedi zászlónkat VidámVízilovak névvel AdaAnyu nagy segítségével, Örömmel mentünk a füves pályára várni a különböző szívatásokat. Nos az, hogy egy vödör vízből a szájunk segítségével halásszunk ki egy szilvát majd fussunk el egy liszttel teli tálcához és szintúgy szájjal keressünk borsmentás cukrokat, talán már szívatásnak nevezném. Istenien néztünk ki az kétségtelen. Azzal, hogy nem aludtam egy röpke percet sem szerintem nem lepek meg senkit. Főleg az esti összekötős, sötét, csoki keresgélés után. Ezeket az apróságokat leszámítva szerintem egy ****jó tábor volt.


Bogi <3 kalandpark vicces volt. Köszönöm. :)
Csapat ---- Tarzan, rap adtam.
Holnap Osg?! meglátjuk.... : |
kilencedikévfolyam. biglájk <3


Jóéjt. nekem szükségem lesz rá : D

esikazeső.

Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése