2010. szeptember 5.

past. now. future.

Bonsoir.


-....A sötét mederben éltem. Lelkem haldoklott. Irány és cél nélkül mentem a fénytelen úton. Nem volt ki irányítson, aki mellettem legyen. Akárki próbált segíteni, nem hagytam, hogy segítsen. Eltaszítottam mindent magam mellől. Nem érdekelt a felszín. Egyetlen ostoba dolog miatt tettem ezt az egészet. Egy dolog, ami uralkodott felettem.Csak mentem az úton. Szinte már feladtam volna, mert nem találtam megoldást, de szerencsére erre nem került sor. Sok pici fénypont csillant fel előttem. Mindegyik fény máshová vezetett. Meg kellett találnom az ideálisat számomra. Mára már tudom, hogy jól döntöttem. Nem tudom, akkor hogyan és miért pont azt, de most érzem, hogy ez a tökéletes számomra. Amire akkor vágytam idővel megkaptam. Sokat szenvedtem, tanácstalan voltam, de most kezdem igazán visszanyerni önmagam. Most ennyi idő után, akármikor visszanézek, mosoly ül az arcomra, mert tudom, hogy butaság volt az amit műveltem és az aki miatt műveltem....-



sötét. ( L )



Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése