2014. július 20.

Életem a DUE!

Heyho! :) 

Ismét vége egy Due tábornak és még csak a második táborom volt, de mintha már 10 éve ismerném a legnagyszerűbb embereket, akikkel ott találkoztam. Ez a tábor valóban más volt, mint a tavalyi. Viszont annak örültem, hogy a régi táborozók közül sokan visszajöttek és ugyanolyan jól vagy még jobban éreztük magunkat. Sokan mondták ránk, hogy mi rutinos táborozók vagyunk, amit kicsit megmosolyogtam, de talán ők is érezték, hogy 1 nap után az ember otthon érzi magát a táborban és akarva akaratlanul rutinos táborozóvá válik.
Idén is a fotós csoportot választottam és egy nagyszerű csoportvezetőt kaptunk Kecskeméti Dávid helyett mégpedig Sóki Tomit. Sokat tanultam tőle, pedig csak 2 év van köztünk mégis rutinosabb mint bárki más ebben a szakmában. Köszönöm neki, hogy szigorú volt és megtapasztaltuk, hogy milyen lehet az MTI-ben fotósként dolgozni :)
Kicsit belekóstoltam a videózásban is és Kupi (Kupás Gábor) megdícsért, ami nagyon meglepett és innen is puszi érte és köszönöm :) Íme az elkészült videó: 


Nem szeretnék neveket sorolni, mert úgyis tudják a Yolok, a keménymag, "ők", hogy imádom őket és csupán 1 éve ismerem a bagázst, de igazán jó barátokká váltak még úgyis, hogy a távolságok miatt nem tudunk sokszor találkozni. Bármit megoszthatok velük, mellém állnak, jószívűek és #Yolok ( ne jelentsetek fel ;) ) Ahogy a táborzáráson is látszott, megkönnyeztem ezt a 10 napot és kívánom, hogy ez a 10 nap legyen egy egész év. Ahogy Ádi is mondta "Ez nem 10 nap a nyaramból, hanem ez a 10 nap a nyaram." A fenébe is, igaza van :)


Néhány kép a sok ezerből, amik sok szép emléket idéznek vissza számomra :)








                            








Hiányozni fog a macarena tánc, a napi "Eldélyi" megszólítás, az elképesztő partyk, a kemény mag, az OpenStég, a Nádas bisztro, a Balaton, a nevetés, az hogy mindenki elérzékenyült az utolsó nap és zokogott színpadon, az Ó nap ( igen ez is ), a reggeli ébresztő műsorunk Marcival és Tomival, a masszázsok, a lapszerk és EGYSZERŰEN CSAK TI!


Tábor zene: 

Más volt a tábor ez igaz, de ennek ellenére 355 nap és újra együtt, ugyanígy, ennyien. Szeretlek Due :)

Az előző évi bejegyzésem a Due táborról
csakMolly.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése